Equipo Humano

Benjamin Schmidt

Orixinario do pequeno Luxemburgo, Ben comezou a montar dacabalo con dez anos e desde entón está apaixonado polos cabalos.

Despois de adoptar dúas eguas, uniuse á Finca Da Seara e dedícase ao coidado das eguas e da finca, mentres que se está a formar na Doma de Cabalos.

Catarina Crespo Cid

Nacida en Vigo en 1990, os cabalos chegaron de casualidade á miña vida. Amante da natureza e do aire libre, o meu rol no equipo da Seara consiste en darlles de comer ás eguas, ofrecerlles coidados de hixiene e exercitalas con exercicios e paseos.

Actualmente, estou expandido os meus coñecementos sobre o mundo dos cabalos, tanto de manexo como de coidados, así como actividades nas que o cabalo é o protagonista.

Nuria de Castro Celard

Nacida en Vigo en 1998. Durante anos fun a unha hípica na busca do contacto con cabalos, ata que un día dinme de conta do inxusta que é a vida que teñen os cabalos na maioría das hípicas e renunciei a ese mundo e prácticamente a dos cabalos, ata que encontrei unha alternativa a das hípicas na que a natureza do cabalo si é respectada: A finca da Seara.

O meu obxetivo na Seara é axudar nos coidados dos cabalos e nos proxectos que vanse levando a cabo nela. Ademáis, aprendin de Una Mclister brevemente e sigo practicando doma natural dende entón.

Patricia Álvarez Loureiro

Naceu en Vigo en 1981. Coordinadora da Finca Da Seara e membro da Fundación Eomaia. Diplomada en Fisioterapia (A Coruña 2002-2005), osteópata sacro-craneal e biodinámica. Formada en medicina chinesa e terapia Gestalt. Na actualidade, explora posturoloxía e coherencia cardíaca con cabalos.

Acompañante de procesos femininos e das diferentes etapas da vida: nacemento, infancia… cara a procura da Saúde.

Equipo Equino

Blackbird

Nacida en 1990. É a avoa da Seara. De tamaño pequeno, parece case unha poldra, pero ten un gran corazón. É moi doce, sempre aprecia uns bos mimos e un cepillado, e agradece moito os coidados que le ofrecemos. A pesares da fraxilidade que comeza a manifestar o seu corpo por mor da edade, sempre ten bo ánimo para recibir visitas e achegarse curiosa a coñecer novos humanos. Sempre a verás perto de Rubia, da que é inseparable.

Rubia

Nacida en 1992. É unha egua máis solitaria, non busca tanto estar rodeada doutros cabalos tanto como busca comida! Unha auténtica fan dos pastos verdes, os brotes tenros de toxo e as follas de silva. Cabalo de monte galego, foi tratada de besta e a piques estivo de ser enviada ao matadoiro, pero para sorte dela e nosa, poido esquivar ese destino fatal e ter unha xubilación digna nun espazo fermoso.

Hena

Nació en 1997
Madre de Diamante y Estrella.
Y madre adoptiva de Aire.
Tiene un carácter dócil, es muy inteligente y una gran madre.
Anteriormente era la yegua guía de la manada, cargo que pasó a ser de Estrella, como bien mencionamos anteriormente en su descripción(ver anterior publicacion). Está en fase de recuperación de una enfermedad de la garrapata, pero que con su actitud fuerte y luchadora logrará ponerse bien

Furia

Nacida en 2010. É tranquila, sociable e moi mimosa. Gústalle disfrutar da compañía das súas irmás adoptivas da Seara, en especial de Aire. É moi sensitiva, e aínda que ás veces pode ser un pouco teimuda, sempre acude a ofrecer cariño a aqueles que máis o precisan.
Procede dun mundo moi distinto, no que coñeceu a violencia e a crueldade do humano, pero dende que se trasladou á finca pode ser una egua feliz!

Estrella

Nació en el 2013 en la finca A Seara.
Hermana de Diamante por parte de madre (Hena).
Es la yegua guía de la manada. Que quiere decir yegua guía? Es la encargada de dar la primera señal de alerta en caso de peligro y guiar al resto de la manada. Por ello, siempre está atenta a la posición de cada miembro de la manada y a cada ruido, movimiento u energía que pueda ser peligroso.
Es muy perceptiva, sensible al estado de ánimo de cada persona u animal. Le gusta mantenerse en sus trece. Hay que usar mucho la imaginación cuando no quiere hacer algo para captar su atención.

Aire

Nació en el 2015 en la finca A Seara.
Hermana de Diamante por parte de padre y su mamá es Deli, que en estos momentos no se encuentra en la finca.
Es una yegua acaparadora de mimos y de chucherías (las manzanas le encantan). Le gusta mucho estar en compañia de sus hermanas y jugar con Diamante.
Es muy pacífica y pausada. Le encanta ir a explorar el monte en busca de las mejores zonas para comer.
No le gusta nada que le pongas la cabezada y la hagas mover, prefiere tomar sus propias decisiones y a su ritmo.

Diamante

Nació en 2015 en la finca A Seara.
Hermana de Aire por parte de padre e hija de Hena.
Es una yegua muy curiosa y traste. Hay que tener cuidado de dejar algún objeto a su alcance si no quieres quedarte sin el.
Es un poco asustadiza a veces.
Aprende muy rápido y es muy divertido estar con ella.
Muy buena compañera y le gusta mucho estar rodeada de su familia.